Regulament

  1. Organizatorul si Regulamentul Oficial

Evenimentul “TeamUp & Run” (denumit în continuare “Evenimentul”) este organizat de Clubul Sportiv Asociația Alergotura, în parteneriat cu Iulius Mall, Open Ville  și World Class cat și alți sponsori, asociații si persoane juridice sau persoane fizice care își aduc aportul sub forma de voluntariat sau contra-cost.

TeamUp & Run este un eveniment sportiv de masa care promovează adoptarea unui stil de viata sănătos prin mișcare. Participanții la Eveniment sunt obligați sa respecte termenii și condițiile Regulamentului Oficial al Evenimentului (denumit în continuare “Regulament Oficial”). Regulamentul Oficial este întocmit și va fi făcut public conform legislației aplicabile din România, fiind disponibil în mod gratuit oricărui solicitant pe site-ul www.teamupandrun.ro (denumit în continuare “Site”)

Prin participarea la aceasta Competiție, participanții sunt de acord sa respecte și sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor și condițiilor prezentului Regulament Oficial și ale legislației aplicabile.

  1. Data și locul desfășurării Evenimentului

Evenimentul va avea loc în data de sâmbăta 24 noiembrie 2018 în zona Iulius Mall Timișoara.

  1. Descrierea Evenimentului

3.1.Participanți

La eveniment sunt acceptate persoane care au împlinit vârsta de 16 ani pana la data desfășurării evenimentului și apreciază ca se afla într-o stare de sănătate care sa le permită sa ducă la bun sfârșit cursa. Toți participanții se vor înscrie la Eveniment conform instrucțiunilor de pe Site. Lista persoanelor acceptate sa participe la Eveniment va și publicata pe Site acestea vor avea atribuit un număr unic de participare.

Participanții la eveniment vor trebui sa semneze și sa depună la organizator, în momentul ridicării numărului de participare o Declarație pe proprie răspundere semnata de fiecare dintre membri echipei.

Persoanele sub 18 ani vor avea nevoie de Acordul părintelui pentru a participa la Eveniment.

  • Echipa

Conceptul evenimentului se bazează pe o competitie intre echipe. Echipa este formata din trei participanți. În funcție de componenta echipei aceasta se va încadra la una dintre categoriile:

  • Masculin
  • Feminin
  • Mixt

O persoana nu poate face parte din mai multe echipe. Componenta echipei se stabilește la momentul înscrierii.

Orice modificare în componenta echipei după validarea acesteia de către organizatori se face prin anunțarea organizatorilor pe adresa de e-mail mail@alergotura.ro , modificarea putând fi subiect de taxe adiționale, în cazul în care condițiile inițiale de taxa nu mai sunt îndeplinite

În cazul cursei de ștafeta echipa poate sa modifice ordinea în care membri echipei parcurg tronsoanele de concurs dar este obligatoriu ca fiecare membru sa parcurgă un traseu de concurs.

3.3. Cursele și traseul

Cursele și traseul sunt prezentate pe Site. Traseul va fi semnalizat de către organizatori iar în punctele cheie se vor afla voluntari pentru a asista participanții.

3.4. Înscrierea

Înscrierea participanților la cursele Evenimentului se poate face online pe Site în limita și pana la data detaliata pe site-ul oficial în pagina de “Calendar de înscriere și taxe”.

Pentru cursele Evenimentului sunt considerate înscrierile valide, doar cele care au completate toate datele din formularul de înscriere (on-line) și fac dovada plații în termen de 3 zile lucrătoare de la înscrierea on-line.
Odată înscrierea făcută, numele echpei, numele și prenumele echipierilor precum și cursa aleasă vor fi publicate pe site-ul Evenimentului, putand avea unul din urmatoarele statusuri:

INP – Inregistrare incompleta – Acest status apare cand inregistrarea nu a fost finalizata corect sau cand datele sunt inclomplete. Acest status nu obliga cu nimic nici Participantul nici Organizatorul. Organizatorul poate sa stearga oricand astfel de inregistrari. Pentru a se inscrie Participantul trebuie sa reia intreg procesul de inscriere.

NEW – Inregistrare noua, in curs de validare – Inregistrarea a fost initiata corect dar nu a fost facuta plata taxei de participare. In acest moment inscrierea NU este valida dar un mesaj (e-mail) de multumire care contine si instructiunile de plata a fost transmis pe adresa de e-mail folosita la inscriere. Pentru validarea inscrierii trebuie facuta plata taxei de participare.

PPD – Plata intarziata – Plata nu a fost facuta in intervalul specificat iar inscrierea NU este validata. Un mesaj care sa va reaminteasca necesitatea efectuarii platii a fost transmis pe adresa de e-mail folosita la inscriere. Organizatorul poate anula in orice moment inregistrarea avand acest status fara niciun fel de obligatie. Pentru a se inscrie Participantul trebuie sa reia intreg procesul de inscriere, de preferat cu plata online.

CONF – Inscrierea este validata. Un numar de concurs a fost alocat. Pe adresa de e-mail folosita la inscriere s-a trimis un mesaj de confirmare precum si “Declaratia pe propria raspundere” pe baza careia va puteti ridica kitul de participare.

CAN – Inregistrare anulata – Organizatorul nu are nicio obligatie in acest caz. Pentru a se inscrie Participantul trebuie sa reia intreg procesul de inscriere, de preferat cu plata online.

Înscrierile care nu au toate datele complete sunt considerate înscrieri incomplete și vor fi anulate. La ridicarea pachetului de concurs toți participanții vor semna și preda o declarație pe propria răspundere.

Aceasta declarație va putea fi printata după înscrierea on-line sau va fi completata înainte de ridicarea pachetului de concurs. La înscriere și ridicarea numărului de concurs – participanții sub 18 ani la toate cursele – vor fi însoțiți de un părinte care va completa și semna formularul de înscriere prin care își va da acordul pe proprie răspundere ca copilul este apt din punct de vedere medical pentru participarea la Eveniment.

Pentru a evita aglomerarea traseelor și pentru desfășurarea în siguranța a competiției, numărul participanților este limitat. Numărul de locuri disponibile pentru fiecare cursa este detaliat pe site-ul competiției în pagina “Calendar de înscriere și taxe”.

3.5. Taxe de participare

Taxele de participare pentru toate cursele sunt detaliate pe site-ul oficial în pagina “Calendar de înscriere și taxe”.

Plata taxei de înscriere se face prin plata online, transfer bancar — detalii despre acest lucru sunt disponibile pe site-ul oficial în pagina “Calendar de înscriere și taxe”.

 

3.6. Renunțarea participării la Eveniment

Echipele pot renunța pana la data de 19.11.2018 la rezervarea / înscrierea on-line cat și la numărul de concurs prin contactarea directa a organizatorilor pe adresa de e-mail mail@alergotura.ro.

Dacă echipa care renunța prezintă o echipa înlocuitoare acestea își pot transfera dreptul de participare, după validarea din partea organizatorilor, fără nicio taxa suplimentara. Dacă echipa care renunța nu aduce o echipa înlocuitoare taxa de participare nu se returnează.

3.7. Echipament obligatoriu

Pentru accesul în incinta World Class, este obligatorie o pereche de încălțăminte curata de sala. Echipele pot opta sa intre în sala în șosete, lăsând încălțămintea în hol și preluând-o la terminarea probei. Pentru celelalte tronsoane este necesara folosirea de încălțăminte sport adecvata alergării pe asfalt. Organizatorul își rezerva dreptul de a interzice participarea sportivilor care nu îndeplinesc condițiile de echipare

3.8  Numărul de concurs, cip de cronometrare

Fiecare participant va primi din parte organizatorului un număr de concurs unic. Acesta va trebui purtat la vedere, pe piept sau în partea din fata fără a fi deteriorat sau modificat. Numărul de concurs sau un alt element (bat, număr de echipa) va conține un cip de cronometrare care trebuie avut asupra echipierului care parcurge tronsonul de concurs.

3.9. Oprirea, retragerea din cursa, penalizări, descalificări

Organizatorul își rezerva dreptul de a opri un participant în următoarele cazuri:

  • s-a accidentat după start
  • starea fizica nu-i mai permite continuarea cursei. Orice participant care nu mai poate sau nu mai vrea sa continue cursa, indiferent de motiv, trebuie sa-i informeze pe organizatori imediat, la start, la punctele de control, sau la sosire.

Următoarele situații pot conduce la descalificare:

  • Lipsa unui obiect din echipamentul obligatoriu, sau a numărului de concurs
  • Ratarea unui punct de control sau ne-parcurgerea întregului traseu
  • Nerespectarea regulilor competiției din prezentul regulament
  • Comportament nesportiv fata de alți participanți, oficiali, public, alte persoane
  • Modificarea sau schimbarea numerelor de concurs sau deteriorarea cipului de cronometrare.
  • Modificarea componentei echipei, nevalidata de organizator
  • Participarea la o cursa diferita decât cea la care a fost validata înscrierea

3.10. Premii

Organizatorul va anunța câștigătorii curselor în conformitate cu cele descrise pe Site în secțiunea Concept eveniment și Categorii de premiere. În funcție de posibilitățile financiare se pot acorda premii, acestea urmând sa fie anunțate înainte de începerea competiției.

  1. Drepturi de autor

Prin înscrierea în competiție participanții vor autoriza organizatorii inclusiv partenerii acestora sa folosească și sa reproducă orice material conținând imagini din cadrul Evenimentului care includ participanţii, în scopul de a promova mișcarea.

  1. Modificări

Organizatorul își rezerva dreptul de a completa și modifica acest regulament fără a notifica în prealabil participanții. Dacă apar modificări semnificative ale regulamentului, acestea vor fi afișate vizibil pe site-ul evenimentului ai/sau pe pagina de Facebook a evenimentului.